VAKANTIE + prijsvraag - Reisverslag uit Kasama, Zambia van Sander & Frank Houdijk & Looij - WaarBenJij.nu VAKANTIE + prijsvraag - Reisverslag uit Kasama, Zambia van Sander & Frank Houdijk & Looij - WaarBenJij.nu

VAKANTIE + prijsvraag

Door: sander en frank

Blijf op de hoogte en volg Sander & Frank

02 Juni 2007 | Zambia, Kasama

Dag iedereen!
Mogelijk is dit het laatste bericht vanuit Zambia, want morgen vertrekken wij naar Livingstone. Hier zullen wij de Victoria Falls een bezoekje brengen en een kanotocht maken over de Zambezi rivier. Deze tocht duurt 3 dagen, waardoor wij 2 nachten in de wildernis kamperen :D! Dit gebied schijnt vrij goed bevolkt te zijn door olifanten, buffalo’s, leeuwen, nijlpaarden etc. Erg gezellige boel dus! Als deze trip achter de rug is gaan we naar Zimbabwe (met dank aan Sanders ouders :P) hier wacht een luxe hotel op ons en een helicoptervlucht boven de Victoria Falls. Verder zal de invulling van deze 3 dagen een verrassing voor ons zijn. Als het even meezit dan hebben we in het hotel of anders in een internet-cafe de mogelijkheid om jullie reacties te lezen en een nieuw bericht te plaatsen. Mochten wij deze mogelijkheid niet hebben, dan zetten wij in Nederland nog een mooi afsluitend berichtje met waarschijnlijk de meest mooie foto’s op de site!

Om jullie te bedanken voor alle reacties op de site hebben wij een prijsvraag bedacht met daaraan verbonden: EEN PRIJS. (deze zal gekocht worden in Livingstone, maar is zeker de moeite waard)
De vragen:
Waar vond Sander zijn kwijt gewaande traveller cheques?
Met welk Nederlandstalig nummer begonnen wij iedere ochtend aan het project?
Hoeveel flessen water hebben we na 8 weken opgedronken?
Wat is de Nederlandse betekenis van het Bembaanse woord Umusungu?
Hoeveel foto’s hebben we NU in Zambia genomen?

De antwoorden op de vragen kunnen jullie als reactie achterlaten op de site. Natuurlijk geld, wie het eerst antwoord Wint!!!
Tot over enkele dagen, maar dan vanuit een andere plaats!
Groeten Sander en Frank

  • 02 Juni 2007 - 19:23

    Lot En Mark:

    Geniet van devakantie, laat je lekker verwennen en tot snel!!

    X Lot, Mark & Puk

  • 02 Juni 2007 - 20:23

    Joke:

    Hoi BZers, wat een moeilijke vragen hebben jullie bedacht, maar dit zijn de antwoorden:
    1 in zijn opgerolde sokken.
    2 Als de morgen is gekomen.
    3 175 flessen
    4 Bleekscheet!
    5 350
    En nu ben ik benieuwd naar de prijs!!!
    Heel veel plezier en geniet van jullie welverdiende vakantie(da's tig keer),en wij zien jullie(in goede gezondheid) op de 12e. En neem AUB geen zwarte enge beesies mee in je koffer!!!
    Dikke zoen van mam.

  • 02 Juni 2007 - 20:33

    Ben:

    Wat n makkelijke vragen dat weet toch iedereen.
    1.In zijn onderbroek
    2.Ik hou van Holland
    3.130 flessen
    4.koud pilsje
    5.435 foto.s
    De rest kan wel stoppen met invullen want dit zijn de juiste antwoorden
    Groetjes en heel veel plezier
    Ben

  • 02 Juni 2007 - 20:38

    Ben:

    Kijk je uit dat de laptop niet nat wordt, anders hebben jullie alles voor niets gedaan dan moet weer terug.
    Zie geen houdbaarheids datum staan op het vlees. Dus neem maar n pakje mee

  • 02 Juni 2007 - 23:13

    Roos:

    sorry ik ga t niet eens proberen. Sander kan OVERAL wel wat kwijtraken :P en ik zou natuurlijk alleen voor de hoofdprijs gaan!

  • 02 Juni 2007 - 23:14

    Roos:

    ik ben jaloers op dat jongetjes die aan sander been zit!

  • 03 Juni 2007 - 07:51

    EllenS:

    Lieve, bovenstebeste heren,

    Hartstikke bedankt voor de gezelligheid en de informatie de afgelopen uren, dagen, weken, maanden.
    Nog heel veel plezier en mooie indrukken en herinneringen toegewenst de laatste dagen. Ik zal niet op Schiphol staan om jullie te verwelkomen, maar ik denk dat daar voldoende gulzige lippen zijn (daar ben ik te oud voor). Martin en Annie natuurlijk ook de zelfde goede wensen.
    Liefs en tot later,
    LL

  • 03 Juni 2007 - 09:38

    Ben:

    Het is Muzungu dat betekend blanke je moet het wel goed opschrijven,anders weet ik het niet.

  • 03 Juni 2007 - 10:58

    Bob En Carola:

    Beste jongens,
    Wat een feest, die verhalen van jullie, we zulen ze nog missen de komende tijd.En ook wat een geschenk voor de mensen daar die jullie hulp zo goed konden en kunnen gebruiken. Fantastisch.
    Een hele fijne welverdiende vakantie toe gewenst.Geniet er van.

    Bob en Carola.

  • 03 Juni 2007 - 10:58

    Yvette:

    He sander en frank.
    Ik wil jullie ff veel plezier wensen de laaste dagen in de wildernis en in het luxe hotel, hoewel alles al snel luxe is na waar jullie al die maanden hebben doorgebracht.
    Tot snel.

    xxx yvette

  • 03 Juni 2007 - 12:41

    Laatste Berichtje:

    Zo boy's zit het werken er op, nu genieten samen.
    Hier regend het vandaag, is in jaren niet voorgekomen maar ach.......
    Vanavond gaan de op een avond safari, we zijn erg benieuwd.
    Verder zien we elkaar over 5 dagen in Victoria Falls.
    Helaas maar onze koffer is nog steeds niet boven water, denk ook niet dat dit nog gaat gebeuren.
    We spreken elkaar in het Azambezi aan de Zambezi.
    Martin & Annie

  • 03 Juni 2007 - 13:30

    Pim Ellen:

    Voor een prijs doen wij natuurlijk alles
    1 in een leeg flesje bier
    2 maar in de hemel is geen bier en daarom drinken wij het hier
    3 504, maar minder dan flessen bier
    4 pijl
    5 504, maar minder dan flessen bier en maar 85 op de website gezet!

    Nou, na 8 weken afzien worden het hopelijk nog fijne dagen. Tot in Terheijden.

  • 03 Juni 2007 - 18:40

    Lisette:

    OKE, dan probeer ik het ook maar eventjes!!!

    1) In zijn secret belt...
    2) Wat zullen we drinken 7 dagen lang...
    3) Op de foto 21, maar ik denk een Zambiaans laadbakkie vol!
    4) Lekkere Nederlandse jongens
    5) Ontelbaar veel.

    Sander en Frank, als ik de prijs niet win dan zijn jullie toch de hoofdprijs terugkomende in NL de 12e!!!
    :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

    Veel liefs, mis jullie en kom nu maar snel weer terug!!!

    Dikke kus en knuffel

  • 03 Juni 2007 - 19:37

    Peetoom Frans:

    Wil heel graag die prijs winnen.
    1) Apelscha
    2) Stil in mij
    3) 50.000
    4) Epibreren
    5) foto's ?? waren het geen kleurplaten ?

    Jongens veel succes nog en geniet van de kanotocht en jullie welverdiende luxe hotel. We zijn trots op jullie

    Frans Marianne
    Tim en Rik

  • 03 Juni 2007 - 20:07

    Erik :

    De antwoorden op de vragen zijn denk ik:
    in zijn broekzak.
    er is een nacht die je normaal alleen in films zien.
    110.
    Allochtoon.
    900.

    groetjes en tot snel,
    erik

  • 04 Juni 2007 - 08:02

    Houdijk R:

    de antwoorden zijn natuurlijk:

    1)onder zijn sandalen
    2)Ik geef je een roosje mijn roosje!! ik geef je een roos elke dag...
    3)156½ flessen plat water
    4)Hoe is uut!!!
    5)654 fotó's waarvan 32 mislukte

    Ben benieuwd wat ik gewonnen heb!

  • 04 Juni 2007 - 09:56

    Marijke :

    Ik ga ook maar eens een poging wagen.
    1.In zijn koffer,tussen de vieze sokken.
    2.Dankjewel voor de zon. (skik)
    3.365
    4.Bleekscheet
    5.365
    Hopelijk hebben jullie nog een fijne week en een goede terugreis.
    Jullie missie lijkt geslaagd!


  • 04 Juni 2007 - 21:58

    Carla En Radboud:

    mijn antwoorden:
    kan overal zijn, ik denk in zijn broekzak. Wie heeft ze trouwens voor Sander gevonden???
    o, o den haag
    120 en nog veel meer bier
    witte benen
    150

    Heel veel plezier tijdens de kanotocht! en de trip in Zimbabwe. Wel eerst even douchen! Veel foto's maken hoor (tellen die ook voor de prijsvraag?)

    Tot in Terheijden.

  • 06 Juni 2007 - 13:02

    Joke:

    Tjesses, het is helemaal vreemd om niet
    elke 3 of 4 dagen een nieuwsbrief te verwachten! Of s'avonds ff kijken of Frank op msn zit. Dat wordt dus echt afkicken!! Erik zal wel blij zijn, heeft hij de computer weer helemaal tot zijn beschikking!!
    Ik hoop dat jullie snel een internet aansluiting vinden om een mail te sturen,
    ben zo benieuwd hoe het was op de rivier
    en in de bush.
    Dikke zoen van mam.

  • 06 Juni 2007 - 20:18

    Irene:

    Wat ik begrijp uit sms van Frank zijn ze niet op de rivier, omdat dat te ver omrijden was. Ze hebben wel al wild gezien en kunnen morgen, heel misschien, op internet!

    Ik ben wel heeel benieuwd waar Sander zijn cheques uiteindelijk nou had gelaten. Ik werd wel een klein beetje uitgelachen toen ik op mijn beste engels vanuit Nederland via de filipijnen naar Amerika had gebeld om de gestolen cheques uit Afrika te blokkeren... die gevonden waren ;) :D
    Maar ik ben blij dat ze niet echt weg waren hoor!

    Nog 6 dagen.. ik ben al zenuwachtig voor dinsdag ;)

  • 08 Juni 2007 - 11:33

    Joke:

    Hoi vakantiegangers!
    Heeeeeeeeeeel veel plezier jullie laatste paar dagen in Zimbabwe en geniet van al het moois daar. Hoeveel dagen zullen wij uittrekken om alle foto's van jullie te bekijken?? Week of 3?
    Hebben jullie al onder een echte heerlijke verfrissende douche gestaan?

    Dikke zoen van mam.
    (je krijgt een echte van Annie)

  • 08 Juni 2007 - 12:55

    Diederik:

    Hierbij de juiste antwoorden voor de prijsvraag:
    1 tussen zijn ondergoed
    2 en we gaan nog niet naar huis, nog lang niet, nog lang niet
    3 232,5
    4 blanke
    5 812 (inclusief de mislukte en verwijderde foto's)

    Groeten, Diederik

  • 08 Juni 2007 - 17:49

    Ricco #3:

    heej sander H
    leef je nog:P vast wel .
    ik moest het ff kwijt maar ik ben verliefd op KUS:P heb net een half uur alleen met ze gepraat:P

    groeten ricco#3

  • 14 Juni 2007 - 08:18

    Sander:

    geweldig die link!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Kasama

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2007

antwoorden

21 Juni 2007

afscheid

02 Juni 2007

VAKANTIE + prijsvraag

29 Mei 2007

Sponsoring officieel overhandigt!!

26 Mei 2007

Zambia-seeing
Sander & Frank

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 15423

Voorgaande reizen:

09 April 2007 - 10 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: