Bijna - Reisverslag uit Holland, Nederland van Sander & Frank Houdijk & Looij - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Holland, Nederland van Sander & Frank Houdijk & Looij - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sander & Frank

08 April 2007 | Nederland, Holland

Het is dan echt bijna zo ver!! we vertrekken morgen voor 9 weken naar Kasama. een Noordelijk plaatsje in Zambia. We gaan daar helpen bij het opzetten van een Ontwikkelingshulpprogramma voor gehandicapte mensen. Het is een vliegreis van zo'n van 11 uur in totaal. 1 uurtje naar londen en daarna 10 uur naar Lusaka, Zambia. aldaar aangekomen zal onze eerste uitdaging zijn, Mr Onesmus Kalaba vinden op het vliegveld. Hij zal ons met een auto 10 uur lang naar Kasama moeten rijden. en DAN zijn we eindelijk op onze plaats van bestemming.

De koffers liggen klaar, we laten zo snel als mogelijk weer van ons horen, sander en frank

• 08 April 2007 - 11:56

Jasper Vd B:

Hey jongens

Ik wens jullie een hele goeie reis toe, maak dr een mooie tijd van!!

Groetjes
    Jasper

• 08 April 2007 - 12:07

Yvette:

Hey frankie en sander,
    Ik wil jullie een hele goede reis toewensen (ook suc6 btw:-P) en maak er wat van in verweggistan.
    zet hem op.
    xxx yvette

• 08 April 2007 - 16:12

Martin W.:

Yooo dudes!!

Hele goeie reis morgen en natuurlijk voor daarna heel veel plezier en succes met jullie nobele verrichtingen :P We zullen jullie missen, maar zullen er in de kroeg (zonder jullie hulp) een schepje bovenop gooien. En San, speciaal voor jou gaan we die beikahkompetietsie gewoon winnen!!!

Good luck, adios amigos!

Gr. Martin

• 08 April 2007 - 18:18

Emmeh En Lizzeh:

Hi Boyzzz...

De laatste paar uurtjes zijn dan eindelijk aangebroken in Nederland. Gisteren nog heerlijk uit eten geweest met de familie Houdijk bij "allemansgeest"in Voorschoten. En dan het laatste nachtje thuis slapen jongens, in je eigen vertrouwde bedje die jullie dan 9 weken moeten gaan missen!!!

Maak er een mooie tijd van die jullie never nooit zullen vergeten!
    Remember one thing... WE LOVE YOU!

Dikke kus en we zullen jullie cker missen!

Lots of Love Em en Liz.

• 08 April 2007 - 22:49

Mama Van Ricc En Nic:

ola sander,wij masmeijertjuhs wensen je zonnige dagen en natuurlijk een fijne stagetijd toe en ik zal regelmatig je verhalen op je site volgen leuk dat je dit kan ervaren succes en tot weer in nederland
    greez en handkuzzzzzzzz van fam. dalton(ma dalton Riccardo Nick chrisjuh en stefano)
    ps vergeet geen wagenziekte pilletjuhs 10 uur auto ik heb respect hoor!!!!!

• 09 April 2007 - 09:43

Thijmen:

Viel Spass in in de rimboe!
    Signalement van Onesmus K.: Hij heeft een donker huidskleur en kroeshaar. Vermoedelijk draagt hij luipaardvellen. Hij staat bekend als een goed jager. Mochten jullie hem vinden, wees dan voorzichtig! Je weet maar nooit!

tot juni ouwe!

grtz Thijmen en Nicje

• 09 April 2007 - 13:28

Sven & Leonie:

We gaan jullie volgen via deze site! Ben erg onder de indruk! San weet ondertussen wat voor topper je bent maar dit voegt toch wel weer een mooi hoofdstuk toe! Leonie gaat je vooral erg missen bij de bloemstal van Daan!;-(

Have Fun!

• 09 April 2007 - 17:03

Olaf:

goede reis en veel succes!

groetjes Olaf

• 09 April 2007 - 17:53

Jasper Verbeek:

Hey Beertjes!!

Een hele goede reis en maak er wat moois van! Ik kijk met smart uit naar het volgende verhaaltje!!

Gr. Jas

• 10 April 2007 - 08:48

Roos:

He kanjers!!
    Ik ben echt trots op jullie :D wel een beetje zenuwachtig of de reis goed is gegaan dus laten jullie het snel horen?
    Sander: mis je nu al! :)
    kusjes Roos

• 10 April 2007 - 09:09

De Oude Houdijken:

He jongens, goede reis gehad ?
    Veilig aangekomen in Kasama ? eerst maar even uitrusten en dan er tegen aan.
    Ik zal vanavond wat fotoruimte voor jullie uitbreiden(sponseren), dan kunnen we allemaal een beetje volgen hoe het daar is aan de hand van jullie foto's.
    Succes en toe mails.

Annie en Martin Houdijk

• 10 April 2007 - 14:31

Erik:

Hey ladies? hoe is de eerste indruk daaro?
    beetje heelhuids aangekomen na die lange vlucht? we gaan het volgen
    de groeten,
    erik looij

• 10 April 2007 - 16:19

Joke Looij:

Hallo lieve schatten, laten jullie ons snel weten hoe het gaat!!! Ik ben zeer benieuwd. XXmam

• 10 April 2007 - 17:04

Irene:

Hier nog een bezorgd vriendinnetje ;) Ik hoop dat jullie inmiddels in Kasama zijn en dat alles goed is gegaan! Ben heel benieuwd hoe het is daar :)
    Kus Irene

• 10 April 2007 - 18:14

Ben Looij:

De heren zijn goed aangekomen weinig tot niets geslapen.
    Groetjes Ben looij

• 10 April 2007 - 19:27

Annie Houdijk:

Ik hoorde van roos dat jullie goed aangekomen zijn. en dat jullie voor hun begrippen een goed loge adres hebben en lekker vis eten, dat stelt mij wel gerust.Dikke kus mams houdijk

• 10 April 2007 - 23:34

Roos:

pfieeeeeeeeeeeeeeuw! :D jullie leven nog!!! morgen verwachten wij natuurlijk uitgebreid verslag ;)

• 11 April 2007 - 14:18

Steffan:

Grappig dat het ooit nog mocht voorkomen dat Ben mij gerust stelt, trouwens lust Frank wel vis?? Hoop dat jullie het daar naar je zin hebben.

Groetjes Steffan

• 11 April 2007 - 14:50

Marieke:

zo luitjes....
    ik heb begrepen dat jullie goed en veilig zijn aangekomen. en frank had nog een leuk afscheids feestje hoorde ik met steffan, robin en bram. met leuke hoelahoep rokjes en neus ring. ik hoop wel dat er foto's van zijn gemaakt! wil de mannen wel eens zien in een rokkie.
    mannen zet hem op daar in kasama.

frank ik vind het stoer dat je bent gegaan en ben trots op je!

groetjes je zus

• 11 April 2007 - 16:20

Peetoom Frans:

Hoi Sander en Frank,
    Veel succes daar en we gaan jullie volgen

groetjes
    Frans Marianne Tim en Rik

• 12 April 2007 - 16:48

Tantetje Mary:

Hoi, wat een leuke bestemming en all inclusive lees ik!:D Ik ben ook trots op je en ga je geregeld volgen hier! groetjes Mary en Wouter