the chimba waterfalls - Reisverslag uit Kasama, Zambia van Sander & Frank Houdijk & Looij - WaarBenJij.nu the chimba waterfalls - Reisverslag uit Kasama, Zambia van Sander & Frank Houdijk & Looij - WaarBenJij.nu

the chimba waterfalls

Door: sander en frank

Blijf op de hoogte en volg Sander & Frank

21 April 2007 | Zambia, Kasama

hey hallo!! daar zijn we weer met nieuwe avonturen!
de afgelopen dagen zijn al de interviewers op pad gegaan om voor ons te gaan interviewen. we verwachten vandaag en morgen de eerste interviews binnen te krijgen zodat we maandag kunnen beginnen met het verwerken van de gegevens. dan gaat het echte werk beginnen. gister zijn we gaan poolen in kasama en dat was zo gezellig dat we besloten door te gaan naar een discotheek. het was supergezellig en die zambianen weten niet alleen wat dansen is maar ook kunnen ze drinken!! de volgende ochtend was duidelijk van mindere kwaliteit. pff wat een kater krijg je van dit bier hier... naast het feit van een gezellige avond was het ook een spannende avond. de zus van me vriendin was aan het bevallen en om half 3 in de nacht kregen we het blijde bericht dat ik oom van de kleine meid Puk ben geworden. vandaag zijn we naar de chimba falls geweest en dat was zo ongelovelijk mooi!! ontzettend mooie natuur met overal palmbomen, vlinders en groen. de chimba falls bestaan uit drie watervallen en ze zijn alledrie zo mooi! als laatst moeten we niet het uitzicht vergeten!! zwaar onder de indruk van de prachtige natuur terug de auto in om de rest van de dag onze kater proberen te overleven. hopelijk ontvangen we vandaag en morgen al interviews zodat we maandag beginnen met verwerken en analyseren

  • 21 April 2007 - 13:49

    Sven, Leonie, R&R:

    He mannen,

    Kijken uit naar jullie verhalen en foto's zo eens in de paar dagen. Sander gefeliciteerd met de kleine Puk, oom Sander het klinkt wel!!!!
    Geniet van alles daar en we mailen.

    Groet,
    ons uit Rijswijk

  • 21 April 2007 - 15:57

    Marieke:

    wat een mooie foto's! zo gaaf die watervallen!

    mannen geniet nog even voordat jullie aan het werk moeten.

  • 21 April 2007 - 18:03

    Marijke :

    Hoi Frank en Sander.
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Mooie foto's van de watervallen en de rest natuurlijk! Geniet er nog maar lekker van en pas op met het bier.Heb je je helicopter al weggegeven Frank?
    Groeten Marijke.

  • 21 April 2007 - 19:21

    Sanne De Boer:

    HoOj frank!!
    ik hoorde van ben dat je daar was, vond ik heel leuk zou ik ook wel willen.
    vandaag gingen we wedsrtijden doen met atletiek!! het ging goed, ik was eerste met horden! je vader was er ook !!
    veel plezier daar nog en tot snel...
    groetjes sanne!!

  • 22 April 2007 - 11:54

    Peetoom Frans:

    Prachtige foto's mannen van de watervallen.. tja en dan die kater.. ligt het nou aan het bier of aan jullie ?Thuis een beetje moeten oefenen. !!
    groetjes

  • 22 April 2007 - 15:00

    Joke:

    Hallo lieverds. Nu ben ik toch echt stikjaloers op jullie!!!! Dit zou ik ook wel willen zien en beleven! En ik vond mijn watervalletje bij de vijver al heel wat, haha. Veel succes met het verwerken van alle gegevens!!

    Dikke zoen van mam.

  • 22 April 2007 - 17:42

    Olaf:

    Hey Sander, mooie foto's zeg! Ziet er echt gaaf uit!

    Het tweede staat trouwens met 1 been in de bekerfinale na een ruime overwinning op Quintus Junioren.

    succes verder!

  • 22 April 2007 - 20:58

    Opa En Oma :

    lieve sander ik vind het heel leuk om te zien waar je nu bent.roos zit naast me al je fotos bekeken geweldig sander tot de volgende keer.

  • 22 April 2007 - 21:29

    Marcel En Mutiara:

    Hoi Sander en Frank,
    Dankzij mijn lieve schoonzusje lisette heb ik jullie site gekregen en vol bewondering jullie avonturen gelezen, fantastisch hoor!! Wat maken jullie een hoop mee :) Leuk om dit met anderen te delen!
    Veel succes daar en geniet van alles.. En sterkte met al het ongedierte hihii

    Greetz

  • 23 April 2007 - 08:40

    Emmalie:

    WOW wat een te gekke foto's!! Echt super.
    Zo te zien hebben jullie het goed naar je zin,geniet ervan!!
    Groetjes Em

  • 23 April 2007 - 13:59

    Daan & Marie-jeanne:

    Hoi Sander,
    Wat een onwijze mooie foto's!!! Gaat alles goed daar? Je wordt gemist!!!!!
    Geniet er lekker van!!

    Groetjes van ons,

    Daan en Jeanne

  • 23 April 2007 - 18:33

    Eveline:

    Heej!

    Wauw! wat een gaafe foto's man van de watervallen!! echt super mooi! Wat maken jullie veel mee zeg! echt leuk om het te lezen. Zo te horen hebben jullie het erg naar jullie zin daar! Heel veel plezier nog! en succes met de interviews enzo!

    Groetjes, ook van de rest van de fam.

  • 23 April 2007 - 20:06

    Elly Delemarre:

    Hoi Frank en Sander,
    Ik heb met bewondering jullie berichten gelezen: wat een mooie ervaring doen jullie op; eigenlijk zou iedere student fysiotherapie/geneeskunde etc. dit moeten doen. Net als Joke ben ik ook wel jaloers hoor! Voor Joke: als we de tijd terug konden draaien en je was inderdaad in de verpleging gegaan: dan ga ik met je mee naar Zambia.
    Succes jongens en we volgen jullie berichtgeving en foto's

    groetjes van je leukste tante (en ook
    van Ben en de meiden)

  • 23 April 2007 - 22:16

    Pim En Ellen:

    hey oom Sander. Op de een of andere manier lijkt het wel een vakantie die jullie aan het vieren zijn. Natuurlijk schiet het project vast ook heeeel goed op tussen de uitstapjes en de bierdrinkwedstrijden door?
    De opa en oma van Puk zijn werkelijk apetrots. Zulke mooie apen zie je daar vast niet.

  • 24 April 2007 - 14:40

    Roos:

    nee geen aap kan tegen Puk op!! :)

  • 27 April 2007 - 06:48

    Lisette:

    Jeetje,

    Ik begin nu steeds jaloerser te worden dat jij daar bent. En ook nog een paps en mams die jullie komen opzoeken.
    Doe ik iets fout ofzo???

    Hihihi LOVE YOU!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Kasama

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2007

antwoorden

21 Juni 2007

afscheid

02 Juni 2007

VAKANTIE + prijsvraag

29 Mei 2007

Sponsoring officieel overhandigt!!

26 Mei 2007

Zambia-seeing
Sander & Frank

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 15434

Voorgaande reizen:

09 April 2007 - 10 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: